Agua de Valencia :-) - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Muriel en Tjalina - WaarBenJij.nu Agua de Valencia :-) - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Muriel en Tjalina - WaarBenJij.nu

Agua de Valencia :-)

Door: Muriel

Blijf op de hoogte en volg Muriel en Tjalina

26 Juni 2007 | Spanje, Valencia

Zeg Mu - ebde geen goesting om mee te gaan naar Valencia eind juni - zo luidde de vriendelijke emailvraag...
Valencia - Spanje - awel ja - boek voor mij ook maar - was het enige juiste antwoord.

Ja. Tis vreed simpel. Spanje is mijn land. Als ik het even vergeten was dan weet ik het nu terug. Mi primera vez en España sinds mijn Murcia-erasmus-time - need I say dat het wederzien met mijn favoriete volk emotioneel was?

Ze zijn apart - die Spanjaarden - tetteren lachen doen onnozel hebben een grote mond en tetteren nog meer. Zitten op terraskes eten tapas drinken cocktailtjes en tetteren nog meer. Organiseren optochten fiestas op de beach internationale zeilwedstrijden en tetteren nog meer.

Ya os he dicho que me encanta la España?

Tjatja - stuurvrouw - waar hebt ge die 4.20 in godsnaam verstopt? De volgende America's Cup Match is pas over 4 jaar - tijd genoeg om ons voor te bereiden nietwaar? :-)

Un beso grande,

Mu
xxx

  • 26 Juni 2007 - 13:20

    Tjalina:

    Nog een vlagje bij! :-) en dan staat bij mij Madeira als volgende op 't lijstje...
    Misschien moeten we onze boot dan toch ook 'African Queen' dopen?
    x

  • 26 Juni 2007 - 13:26

    Tjalina:

    Speciaal voor Mu dan ook maar even de achtergrond aangepast aan het thema ;-)

  • 26 Juni 2007 - 13:31

    Muriel:

    Heb dank stuurvrouw - uw fokkemaat is hier alvast op papier onze tactiek aant voorbereiden - met een beetje lef en onze immer aanwezige motivatie en liefde voor wind en zee halen we het wel ;-) Dikke kus

  • 26 Juni 2007 - 21:03

    Mamu:

    nog meer plannen???niet te stoppen!!!

  • 26 Juni 2007 - 21:43

    Krista:

    Holas Muriel!!! Estas en Valencia ahora? Es que no entiendo nada de nada de nada de tu idioma. Por fin he encontrado la forma de dejar un mensaje! Acabo de volver de un mes en Mexico, me lo pase bien, estuve estudiando y viajando. Gente muy carinosa y amable. Pues, que tomes mucho agua valenciano pa mi por fa! Un beso

  • 27 Juni 2007 - 22:26

    Miriam:

    amaai, muriel, je bent werkelijk niet te stoppen! Geniet van je verblijf tussen je geliefde spanjaarden en het prachtige land !
    liefs, t miriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Mijn eerste reis

Rwanda here we come!

Recente Reisverslagen:

03 September 2007

London baby!

02 Augustus 2007

Peu de vent, mais on s'est bien amusé!

10 Juli 2007

Madeira

26 Juni 2007

Agua de Valencia :-)

18 Juni 2007

Bom dia!!
Muriel en Tjalina

Rwanda here we come!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 52717

Voorgaande reizen:

06 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: