Madeira - Reisverslag uit Madeirã, Portugal van Muriel en Tjalina - WaarBenJij.nu Madeira - Reisverslag uit Madeirã, Portugal van Muriel en Tjalina - WaarBenJij.nu

Madeira

Door: Tjalina

Blijf op de hoogte en volg Muriel en Tjalina

10 Juli 2007 | Portugal, Madeirã

Veel groetjes uit Madeira!
meer nieuws volgt!

  • 10 Juli 2007 - 15:46

    Liesbeth:

    nen dokter moe veel geld verdienen om al die reizen te financieren :))))))

  • 14 Juli 2007 - 11:41

    Diego De La Cata:

    Ciao Belle ragazze!

    Muriel in Madeira, ja, dat klinkt juist. Samen met Tjalina, dat klinkt fantastisch! Zelf ben ik net terug van een ongelooflijk reisje naar Napoli, en ik ga jullie muzes laten genieten van alle goddelijkheden ginder, maar laat graag weten dat ik een tweede golfles geboekt heb bij Michiel, vlak voor Tjalina's les. Want ik vrees dat ik verslaafd ga raken aan het gladde gevoel van die paar balletjes die ik juist geraakt heb...

    Arrivederci,

    Diego

  • 16 Juli 2007 - 17:47

    Muriel:

    Diego, Diego zou uw naam inderdaad moeten zijn, veel passender dan Fr... ;-) ik zal uw anonimiteit maar niet doorbreken zeker? Ik was echter wel niet in Madeira - enkel Tjatja is daar - ik zat in de Alpen :-) Kus - en tot euh... dinsdag was het zeker? :-) btw : gij verrader gij - houdt gij u vanaf nu ook echt bezig met die verwerpelijke sport die de naam sport niet waard is?? ;-)

  • 19 Juli 2007 - 07:15

    Eva VB:

    Dag Tjalina en Muriël!

    Wat een toeval, na Rwanda ga ik jullie nu eens achterna: we vertrekken op 27 juli voor een weekje wandelen op Madeira!

    Ik kijk al uit naar jullie verslagje!

    Groetjes,

    Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Madeirã

Mijn eerste reis

Rwanda here we come!

Recente Reisverslagen:

03 September 2007

London baby!

02 Augustus 2007

Peu de vent, mais on s'est bien amusé!

10 Juli 2007

Madeira

26 Juni 2007

Agua de Valencia :-)

18 Juni 2007

Bom dia!!
Muriel en Tjalina

Rwanda here we come!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 52719

Voorgaande reizen:

06 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: