Bom dia!! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Muriel en Tjalina - WaarBenJij.nu Bom dia!! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Muriel en Tjalina - WaarBenJij.nu

Bom dia!!

Door: Mutja

Blijf op de hoogte en volg Muriel en Tjalina

18 Juni 2007 | Portugal, Lissabon

Na 3 maand konden we er nóg niet genoeg van krijgen - éénmaal de reiskriebel te pakken... :-)

Heerlijk de toerist uithangen in Lissabon - dinsdag golfsurfles met Zé - er zijn slechtere dingen om de examens mee af te sluiten nietwaar? (endlich nach seben lange jahren ja ja gans genau)

Bitte schon danke sehr zwei deutsche madchen slafen in unserem zimmer ja ja gans klar!!

Beijinhos

Liesbeth:

enjoy... kiss to louissssssssssj

• 18 Juni 2007 - 09:34

Matja:

ja ,ja, je bent maar één keer docteur,zo hebben wij het vroeger ook uitgebreid gevierd!Geniet ervan!Waar die duitse meisjes vandaan komen en wat ze doen in jullie kamer(in Rwanda of in Lissabon?)in mij een raadsel maar het zal wel goed zijn denk ik....
    Dikke kus ma

• 18 Juni 2007 - 19:11

Mamu:

leuk dat er nog een vervolgje komt aan jullie rwandareis!!!geniet ervan !!!met spetterende ,rollende ,schuimende golven! leve de vriendschap!!!

• 18 Juni 2007 - 19:55

Mamu:

leuk dat er nog een reisje samen bijkomt!!om het rwandagevoel weer wat op te warmen!!na het examen genieten van rollende schuimende spetterende golven onder de deugddoende zon,heerlijk...lang leve de vriendschap!!!!!

• 21 Juni 2007 - 18:28

Tjalina:

En zo raakte onze foto space weer wat voller... Toch leuk dat gevoel 'eeuwig op reis te zijn'!
    Vanuit Lissabon (ben "de achtergeblevene"; klinkt bijna zielig, maar wees gerust, 'it's lovely'!):
    - mijn surfcarrière is begonnen; elke dag iets langer op dat board blijven staan, elke dag een kleiner board...
    - het weer is fantastisch (lees: zon, zee, strand)
    - Lissabon blijft toch m'n tweede thuisstad! (Kigali de derde ;-) of was het Butare)
    Thanks mu voor de foto's; ik heb er minder (2 fulltime fotografen was voldoende, niet waar), maar zal er toch nog wat bij zetten
    Dikke kus uit Lisboa!
    en weldra hopelijk meer nieuws van Mu uit, jawel, Valencia...!
    x
    PS: the ultimate team building: samen al surfend de golf af!

• 21 Juni 2007 - 20:10

Matja:

en janu durf ik het toch te zeggen...wat is dat kortere kopje extreeeeeem veel beter dan die Kigali coupe,eindelijk weer de vlotte Tjalina look!Houden zo!
    Veel surf en ander plezier!
    Dikke kus

• 24 Juni 2007 - 18:16