Kibuye - Reisverslag uit Butare, Rwanda van Muriel en Tjalina - WaarBenJij.nu Kibuye - Reisverslag uit Butare, Rwanda van Muriel en Tjalina - WaarBenJij.nu

Kibuye

Door: Tjalina

Blijf op de hoogte en volg Muriel en Tjalina

29 Maart 2007 | Rwanda, Butare

Hello Everybody!

We would love to provide you with more adventurous stories, but I'm afraid we'll only be able to do that on Monday, since we're going to Kibuye (lake Kivu) this weekend, where we don't expect to find an internet cafe, and now we're off to the hospital to do the night shift... and as for the photos, we still await our photo space, but it's on it's way...

Then again, patience is a virtue (something we're really starting to learn here in Rwanda ;-) and we promise it'll be worth the waiting!

Enjoy the weekend!
Big hug,
Mutja

• 31 Maart 2007 - 15:54

Dita:

Hey zonneklopster,

Net terug in belgenland. Of zoals ze zeggen Out of Africa :-{ Mooie tijd vliegt altijd veel te snel voorbij. Geniet van elke minuut meiden, ik droom alvast mee met jullie verhalen..