"It's my party...!" Tjalina -> 25! - Reisverslag uit Kigali, Rwanda van Muriel en Tjalina - WaarBenJij.nu "It's my party...!" Tjalina -> 25! - Reisverslag uit Kigali, Rwanda van Muriel en Tjalina - WaarBenJij.nu

"It's my party...!" Tjalina -> 25!

Door: Muriel

Blijf op de hoogte en volg Muriel en Tjalina

16 Mei 2007 | Rwanda, Kigali

(Due to the 'mzungo virus', Muriel is currently unable to write a message here, but it will follow tomorrow! Please feel free to place any reactions...!)

Hoi hoi iedereen - hier is Muriel dan toch geraakt - weest gerust - nog steeds alive and kicking - bon - niet even kicking als anders maar kicking genoeg om ervoor te zorgen dat onze dierbare tja straks op de Mille Colline massage geraakt - eveneens op een fancy lunchplek geraakt - alsook in de cinema en bij de Indier :-)

Bij deze dan ook een warme oproep om een miljoen reacties te posten op deze site - ik dacht hierbij ook int bijzonder aan de Dame van Kamer 1 en de Dame van Kamer 2 - Dames - gelieve opnieuw jullie prachtige pseudoniemen boven te halen - zodat onze tja noggerder populairderder lijkt dan ze normaal gezien al is :-)

Eeuwige dankbaarheid van mijnentwege zal uw deel zijn!

Kus!

Mu
xxx

  • 16 Mei 2007 - 18:03

    Matja:

    25 dikke kussen aan ons jarig dochtertje!
    Maak er een fijne party van!
    Je bent pas écht jarig morgen na half zes 's avonds dus pas na het werk aan de drank!
    Hopelijk zijn er niet teveel mensen nog onder invloed van het 'mzungo'virus en kan iedereen meefeesten!
    Je hoort morgen zeker nog van ons!
    matja patja Gwen,Kenneth,Jasper,Annemiek,Wiene en Oma

  • 16 Mei 2007 - 20:27

    Patja:

    Liefste Lientje met de vlechtjes? Je 25ste zal vermoedelijk altijd in je geheugen gegrift blijven als je nulde (1ste dag) in het onze. Het was hier toen bloedheet en je moeder wou de natuur een handje toesteken, met matig succes (de natuur weet het altijd beter dan de dokters), maar in de late namiddag kwam je er dan toch eindelijk aan, de reporter Tina ter plaatse. A long hot day zoals je 25ste vermoedelijk wordt in Ruanda. Enjoy !!! Patja

  • 16 Mei 2007 - 21:09

    Frederik Aka 'Diego':

    Proficiat Tjal!!!! Ook een kwarteeuw, da's nog beter dan een kwart marathon. Volgens mij gaat het wel lukken om het daar gepast te vieren, drink er eentje voor mij mee! Ik geef toe dat ik me af en toe afvraag wat ik hier toch -niet- doe als ik jullie tekstjes lees, zo ongelooflijk! Anderzijds mag Mu het mzungo virus voor haar houden, sterkte gewenst...

    De groeten ook aan Pifil en Dorre de Piloes,

    Diego de la Cata.

    (PS: Ik weet wel wat ik hier doe - motorijden en daten!)

  • 17 Mei 2007 - 05:45

    Hammamer:

    heb je al gemaild.Je laat het ons niet vergeten d

  • 17 Mei 2007 - 05:47

    Hammamer:

    je laat ons niet vergeten dat je jarig bent. Dus nogmaals: een kwart eeuw heb ik van je genoten. Doe zo verder dus. Vanuit het sombere druilerige nog steeds niet functionerende landje.

  • 17 Mei 2007 - 06:40

    Tineke:

    Gefeliciteerd met je 25e!
    Volg je al een tijdje in het verre Ruanda. Fascinerende verhalen.
    Vandaag is het jouw dag, geniet ervan!
    Ik blijf je warme belevenissen volgen vanuit het kouwe kikkerlandje.
    dikke kus!
    Tineke.

  • 17 Mei 2007 - 08:13

    Dita:

    Een dikke proficiat meid! wens je een fantastische dag met veel fiesta en ambiance.. wacht alvast op je terugkomst om het hier nog eens over te doen! en breng die afrikaanse zon dan maar mee hé ;-)

    dikke verjaardagszoenen,
    Dita,
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!

  • 17 Mei 2007 - 08:52

    Marijke:

    Tjaliiiiiiiiinaaaaaaaaaaaaaa
    ooooowoooooooohoooooooooooo
    wens je een superfijne verjaardag vandaag!! Geniet van het feestprogramma in Afrika en, inderdaad, als je terugbent doen we het feestje gewoon nog eens over!!! 25 dikke besos

  • 17 Mei 2007 - 08:55

    Broer:

    Hi Tjalien, veel plezier met je verjaardag. Almost on the wrong side of 25... nog even en je bent dichter bij 30 dan bij 20. Neem van mij aan, het wordt er alleen maar beter op!! xx Jasper

  • 17 Mei 2007 - 11:23

    Mzungu:

    een prettige 25e verjaardag voor tjal. groetjes uit eurafrika

  • 17 Mei 2007 - 11:25

    Knokfrika:

    proficiat! je bent finaliste nummer vier, gelieve je aan te melden op de volgende bijeenkomst ;)

  • 17 Mei 2007 - 11:26

    Mac Guyver:

    tjalina, mc guyver komt naar je toe, verwacht je maar aan een spectaculaire ontmoeting! vele kussen van je held

  • 17 Mei 2007 - 11:28

    Margina En Eddy:

    wij wensen je een onvergetelijke dag! groetjes

  • 17 Mei 2007 - 11:29

    Debby En Nancy:

    wij doen vandaag speciaal voor jou de bekende STRUISVOGELDANS voor tjalina! wij denken aan jou de hele dag en nacht! vele kussen

  • 17 Mei 2007 - 11:30

    Mamu En Familie:

    gelukkige verjaardag tjalina! nu is het jouw beurt om in de watten gelegd te worden. laat de anderen maar jouw wensen vervullen! maak er een fijne dag van! groeten en 25 kussen

  • 17 Mei 2007 - 11:32

    Lise:

    ik ben blij het geboorteverhaal van tjalina te lezen. bij ons gebeurt dat ook elk jaar, vraag het maar aan mu, zij weet er alles van! proficiat! dikke kus

  • 17 Mei 2007 - 11:34

    Lise En Ariane:

    wij zijn blij het geboorteverhaal te lezen! bij ons wordt dat ook elk jaar uitgebreid verteld... vraag het maar aan mu, zij weet er alles van! proficiat en vele dikke kussen

  • 17 Mei 2007 - 11:35

    Christian:

    lieve tjalina, ik wens je een mooie dag vandaag met muriel ;-) kus

  • 17 Mei 2007 - 11:36

    Windy:

    groetjes van lindy

  • 17 Mei 2007 - 11:39

    Renzo:

    hey tjalina, je kent me niet maar ik volg je site al een tijdje, ik ga binnenkort naar rwanda en wil dezelfde avonturen als jullie beleven! echt zalig! en bij deze ook een gelukkige verjaardag! tot ziens, renzo

  • 17 Mei 2007 - 11:43

    Ernesto :

    feliz aniversário, tjalina! xxx ernesto (schoonbroer van mu)

  • 17 Mei 2007 - 11:45

    Jersey En Guernsey:

    we wensen je een spetterende verjaardag!

  • 17 Mei 2007 - 11:47

    Piet Konijn:

    Piepklein konijntje heeft een vliegje op zijn neus en dat zoemde rond tjalina. Hiep hiep hiep phiep phiep phoera!

  • 17 Mei 2007 - 11:50

    Bassie En Boessie:

    het hele massimodutti-team wenst je een schitterende verjaardag!

  • 17 Mei 2007 - 11:52

    Yüksel En Joeksel:

    wat een populaire meid ben jij :p gelukkige verjaardag en zorg goed voor mekaar!

  • 17 Mei 2007 - 11:56

    Annemiek:

    Hi Tjalina, vanharte met je 25ste verjaardag. Ik wens je een heeeeeeeele gezellige dag! Geniet ervan! x

  • 17 Mei 2007 - 11:56

    Dame Van Kamer Twee:

    dit is de eerste keer dag ik reageer, het is fantastisch dat jij je verjaardag in afrika mag vieren! graag was ik er bij geweest, veel liefs, de boven-naast-buurvrouw van muriel

  • 17 Mei 2007 - 11:59

    Filiberke:

    Samen met "Knappe Mataboe" ben ik enige tijd geleden naar Afrika getrokken maar jouw belevenissen zijn niet te vergelijken met de onze. Een pakkerd van Mataboe x

  • 17 Mei 2007 - 12:00

    Nietske:

    gelukkige verjaardag aan de kapperin van mu.

  • 17 Mei 2007 - 12:33

    Muriel:

    Yoooo Tjaaaal wat ben jij populair vandaag - al die mensen die bij jou willen zijn - en jij moet nu de dag met ons spenderen - reeds vanaf 6u deze ochtend - in onwetendheid over wat nog allemaal zal komen - poor poor you - must be hard - not being able to plan anything at all today - i feel pity for you - i really do - enfin - ik luister nu verder naar de les - je zit daar heel mooi te wezen met je nieuwe haar en je nog nieuwere haarband - waaaaaaw zeg - zelfs professor jack vindt je haar mooi - bon - na dit gelul - back to class - daaaaaag! mu
    ps : dont forget - bachelor party - i ll be the one to organise it girliegirl - kijk er al naar uit zenne - hehe :-)

  • 17 Mei 2007 - 14:43

    Catherine & Thomas:

    Dikke proficiat met je 25ste verjaardag... Geniet ervan, en ook van de rest van je rwandese (en congolese, en burundese..?) avonturen!
    Verjaardagsknuffels van ons allebei
    xxx

  • 17 Mei 2007 - 18:12

    Mitch En Dirk:

    hoi tjatja! dans jij vanavond de cha-cha? wij zijn fervente beoefenaars en zullen vanavond een showke opvoeren op het groot podium van blankenberge-aan-zee. we dragen zeker een speciaal fluorescerend geel/roze pakje mèt hoge hakken voor jou en laten je omroepen door de luidsprekers voor je 25e hip hip verjaardag. schol!

  • 17 Mei 2007 - 18:15

    Isabel:

    wauw!!!! heb je al die berichten al gelezen voor jou? wat een grote vriendengroep heb jij! en zo uiteenlopende personaliteiten! laat je ze mij ook eens kennen? btw waar heb je die allemaal leren kennen? ik zoek namelijk een partner om mijn appartement te delen... mc guyver lijkt me wel sympathiek ;-) doej

  • 17 Mei 2007 - 18:18

    Sloebertje:

    Enige vlechtjes, tjalina! ziet er in elk geval zeeeeer mooi uit! het staat je goed.

  • 17 Mei 2007 - 18:23

    OO7:

    Tjalina, je bent mijn uitverkorene voor mijn niewste film "Mission Impossible Rwanda", je zal tussen de apen, krokodillen, leeuwen, antilopen, gorilla's, slangen, buffels, giraffen, nijlpaarden, tijgers enz schitteren. heb je er zin in? ik, james bond in elk geval wel. bel mij op 007. so long!

  • 18 Mei 2007 - 08:38

    Rein:

    beste tjalina, wauw! fantastisch dat je 25 mag worden in het prachtigste continent ter wereld. geniet ervan, van mij krijg je alvast 3 dikke mzungu-kussen! Proficiat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rwanda, Kigali

Mijn eerste reis

Rwanda here we come!

Recente Reisverslagen:

03 September 2007

London baby!

02 Augustus 2007

Peu de vent, mais on s'est bien amusé!

10 Juli 2007

Madeira

26 Juni 2007

Agua de Valencia :-)

18 Juni 2007

Bom dia!!
Muriel en Tjalina

Rwanda here we come!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 52810

Voorgaande reizen:

06 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: